Oğlum 20 aylık. Gündüz neyse de gece çok sık uyanıp emmek istiyor. Alıskanlık haline getirdi. Karnını doyurmuyor sadece oyalanıyor çok nadir emiyor. Artık çok yoruldum. Ramazan da kalkıp sahur hazırlayamıyorum resmen. Gündüz uyandığında dırek meme istiyor. Bu sefer de kahvaltı yapmak istemiyor memeye güvenip. Bende karar aldım ve bugün bıraktım. Her memeye gelmesınde salca sürüyorum uzaklaşıyor. Doğru mu yapıyorum sizce bana akıl verin moral verin lutfen