Kızlar eşim bugün mülakata girdi sözlü Ankara cebeci de geçti şimdi hastaneye yönlendirdiler eşimin kolunda dövme var ama yeni yönetmeliğe göre cm önemliymiş burda sorun yapmamışlar ama cildiye sıkıntı çıkarır mı 5 cm dövmesi kolunda iç kısmında böyle kolumuzu büktüğümüzde alt kısımda az isim ve tarih bunu cildiye sorun yapar mı 🥹 sonuçta mülakatta geçti hastanede çok kurcalıyorlar mı acaba yoksa zor olan mülakatmıydı eşine soruyu yöneltebilecek bir annemiz var mı varsa çok mutlu olurum 😍