aslhnkrts Papatya-eylul88 biz 13. Ayda yaptırcaz ilk dozunu hem bexero hem nimenirix 15. Ayda tekrar bexero dedi doktoru
ollaluna7 Papatya-eylul88 biz de 1 yaşından sonra başladık 15-17-25. Aylarda bexero istediğin herhangi bir ayda da nimenrix yaptırabilirsin dedi onu da 22. Aya planladık her doktorun planlaması farklı oluyor
aslhnkrts Papatya-eylul88 bi de 36 ay yazmış bexero içinn başka yazmıyo reçete de yarın bi arayıp sorucam kafam karıştı benimde
merve171214 Papatya-eylul88 biz 13 aylıkken başladık 13-15-17 ay olarak planladı doktorumuz bir doz nimenrix iki doz bexsero şeklinde
Papatya-eylul88 Dedektifgadget 17 aylıktı nimerex bexsero olduk şimdi 19 ayda var bide 24.ayda doktor 24 yerine 29 aylikkende olabilir dedi
Papatya-eylul88 Dedektifgadget mutlaka yapilmasi sart bence bize dr.1 yasindan snra demişti bizde tmm dedik.
D_deniz Papatya-eylul88 14aylik başladık. Bexero nimenrix ilk dozlar. 2ay sonra ve 10ay sonra bexeroyu tekrar edeceğiz. Doktor kendisi ben de öyle yaptım dedi çocuğu için