lagerthaa 150 cc suya 5 kaşık mama koydum fakat bir kaşığın yarısı döküldü başkada mama yok sadece geceleri yatarken mama veriyorum bir sorun olur mu çok tecrübeli değilim bu konularda da :(
zuleyhasare lagerthaa normalde zaten 5 koymanız gerekiyor döküldüğü için soruyorsunuz sanırım az mama koymanız en fazla doymasini etkiler yada daha çabuk acıkır, çok koymanız sıkıntı olur kabız yapar 😊 onun dışında endişe etmeyin
bububuu Ayy ne olacak biraz doyuruculuğu azalmis olur o kadar ben kizim kilo alsin diye 120 cc ye 5mama kasigi koyuyorum
pimpiriklianne43 bububuu kabiz yapmiyormu peki ilk zamanlar ben ölçeği dolu dolu koyuyordum fazla yesin diye ama yanl8s yapıyormuşum kabiz olmuştu bebeğim