myavocado Ciddiyet12 eşime almıştık, spora giderken sadece salonda kullanıyor ama memnun rahat, ayağı terletmiyor. Bir de babam almıştı treaking ayakkabısı, bot gibi su geçirmez olanlardan o da çok memnun.
hayallrbdva Ciddiyet12 kendime spor ve kış için kar botu aldım yıllardır kullanırım,aynı şekilde oğluma da kar botu almıştım iki senedir giydi çok memnunum sadece ayakkabı değil mont kategorisi de çok başarılı.
yeni_anne__ Ciddiyet12 eşime alıyoruz çok memnun cok kaliteli bence malı mont aldık bot ayakabı ordan yapıyoruz ona alışveriş
rana0234 Ayakkabı değil de eşim hırka, mont tarzı mevsimlik birşey almıştı hâlâ giyiyor yıllar oldu ama gerçekten çok kaliteli,hiç bozulma,tüylenme vs olmadı.Ayakkabilarina bakma imkanım olmuştu mağazasında almadım ama kaliteli,güzel görünüyorlardi.
Ciddiyet12 rana0234 teşekkür ederim cevapladığınız için 🥰 iki büyük erkek çocuğum var hâliyle dışarda aktifler ayakkabı dayanmıyor FLO dan hep alırdım oda çok çabuk yırtılıyor anlamadım
Ciddiyet12 hayallrbdva evt bana da çok kaliteli geldi mağazasını görmedim ama netten detaylı baktım artık ordan almayı düşünüyorum 🌺
Goknazz Valla ben spor mülakatlarında giydim tabanı kaydirmaz diye herkeste aynı ayakkabi vardı gayet kullanisli ve sağlam düşünme al kendin karsr ver
rana0234 Ciddiyet12 vallahi denemek lazım ama öyle kötü bir marka değil yani,alırsanız tecrübe etmiş olur bize de yeri geldiğinde fikir vermiş olursunuz ,yardımcı olabilmişsem ne mutlu 🙏🤷😍