Aseldurumom_ Kızlar yaklaşık bir ay önce test verdim doktor bir ay sonra çıkar demişti sonuç şimdi çıktığını bilsem randovu alıp gideceğim e nabızda düşer mi sonuçlar bilginiz var mı
aslhnkrts Aseldurumom_ benim görünmedi e nabızda doktorda kendi sisteminden baktı kagıt vs vermemişti
asrinhatasi Aseldurumom_ ben KETEMde smear testi yaptırdım. 3hafta sonra aile hekiminden sonuçları alırsın diyerek bir barkod verdiler. Onunla gidip öğrenmiştim. Ama smear sonuçları en geç 1 aya çıkıyor genelde.