ayseee48_ 5 aylık bebeğim var geçen haftadan bu yana yapıyor video çekip attım doktorumuza normal dedi. Bugün götürdük ayakta birini görünce yapıyor bizim kız yine yaptı doktorun yanında doktor normal dedi eşim biz otizmden şüpheleniyoruz dedi aklıma bile gelmemişti oysa nerden uydurduysa🤦🏼♀️ aklınız kalacaksa çocuk nörolojide egg çektirin ama bir şey çıkmayacak bence normal dedi bize. Heyecandan yapıyordur bence. Bizde anne, baba, ablayı tanıma, ismine bakma, göz etmesi her şey var. Bu nedenle egg de çektirmicem şahsen ☺️