anneann nazliminannesi eğer alerjisi varsa yumurtaya ebe sağlık ocağında değil de hastanede yaptırmanızı söylüyor hastane ortamında aşı oluyor Kkk aşısı kizamik kızamıkçık kabakulak aşısı oluyor aynı dozu 1 yasindada yapıyorlar koldan
ahmethamza nazliminannesi bizim doktor yumurta beyazi denemedim diye yapmadı o ay asiyi. Nadirde olsa anaflaktik sok oluyor dedi. Yaşını da geçti 13 aylık olunca yaptırdım bende. O zamana ufak ufak verdim denedim.
aybkm nazliminannesi biz 9. Ayı yaptırmadık 12. Ay alerji doktoruna yaptırdık (özel hastane) sizde alerji doktoruna yaptırabilirsiniz devlet istiyorsanız orda yaptıran çok anne var
nazliminannesi aybkm adada yaşıyoruz orası hastane konusunda sıkıntılı bir yer şuan İstanbuldayim en azından burdayken yaptiriyim diye düşündüm ama yumurta değil gibi duruyo şuan gözlemliyorum
aybkm nazliminannesi test yaptırın isterseniz biz süt ürünlerinden şüphelenip ek gıdaya geçiyoruz garantileyelim diye 6. Ayda test yaptırmıştık yanında yumurta ve buğdayda çıkmıştı. Şüpheniz varsa birşeylerden bence alerji doktoruna götürün hazır burdasınız
nazliminannesi Vişne suyu iciyor bı kaç haftadır malum ramazan annemin evindeyim annem kaynatiyor 3 4 günde bir oda çok sevdi diye kahvaltısında falan veriyodum ama ondan sanırım
ahmethamza nazliminannesi kırmızı meyveleri ayri bi grup olarak deneyip öyle bi deneyin. Yaşından önce vermeyin dedi bize doktor karpuz verdim geçen sene sadece
cennetkusum16 nazliminannesi alerjisi olanlara 1 yaşından önce yapılmıyor birde alerji doktoru kontrolünde yapılıyor
nazliminannesi aybkm yeniden gittik çocuk doktoruna bı deneyelim dedi 2 gün beyazını yedirdim başka farklı hiç bişey yedirmedim çok şükür bişey çıkmadı doktorda aşıyı yaptırabilirsiniz dedi
nazliminannesi ahmethamza evet doktorda böyle söyledi daha alerjik oluyomus kırmızı meyveler yavaş yavaş tek tek en hafififnden başla dedi bizde karpuzla başladık bı sıkıntı yaşamadık🥰