inci86 Yaa kızlar akşamları normalde 10 11 gibi amca yatıyorduk .Ama bugün baya bi erken yapımca öğle uykusunu erken yatırdım 8 buçuklarda .Yabi bi çay içim diyorum yok yarım saat sınra uyandı tekrar emzirerek yatırıyorum .bi çay keyfi yapamıyorum akşamları ya .sizde durumlar nasıl üstelik hastayım biraz dinlenmek istiyorum ama yok yani kızı uyutmakta geçiyora akşam.O yüzden geç yaıtırim diyorum ama öyle de içtiğim çaydan bişe anlamıyorum ya.siz kaçta uyutursunuz bebeklerinizi? Ve hemen uyuttuktan sonra bi saat sonra falan uyanırlar mı
aysebb inci86 17 aylık kızım var. 15. ayından beri tek uyku yapıyor. Sabah 8 e doğru kalkar öğlen 12.30 gibi öğle uykusuna geçer 1,5 saat uyur. Akşam 21.00 de geceye geçer. Fakat bu 21.00 de geceye geçmesi küçüklüğünden beri böyle
Hasekihurremsultan1 inci86 ay şu an 1 saattir uyutmaya çalışıyorum çıldırdım en son vazgeçtim uyutmaktan geldim çay içiyorum kendime 😂 kızım 17 aylık biz hala 2 uyku yapıyoruz ama ramazanda uyku düzeni falan kalmadı sürekli misafirlikte olduğumuz için. Normalde sabah 8 de kalkardı 10.30 ilk uyku 1-1.5 saat, ikinci uykuda 15.00 da o da 40 dk falan akşamda 9 da uykuya geçiyordu ramazandan sonra düzelticem inşallah
inci86 aysebb anladım benimkinde kişiklen erken yatardı hep şimdide yatırıyorum ama uyanıyor yarım saat sonra falan tekrar uyutuyordum
birssorumvar 16 aylığız, 1 aydır tek uyku yapıyor 12.00-14.00 arası uyur. Gece de 21.00de uyumuş olur, bebekliğinden beri böyle. Sabah 07.30-08.00 gibi uyanır. Mamasını içip kendisi uykuya dalar. Desteğimiz yok. Gece de 1-2 kere uyanır
mggto 16 aylık kızım. 2 uyku yapıyor gündüzleri ama teke düşürmek istiyor sanırım bazen de tek uyku yapıyor. 2 uyku yaptığı zaman sabah 7-7.30 gibi uyanır 11 gibi 1 saat uyur 15.00 16.00 gibi 2. Uykusunu yapar 1 saat yine 21.00 gibi gece uykusuna geçer . Tek uyku yaptığında daha erken yatırıyorum 7 buçuk 8 gibi.
inci86 mggto peki erken yatırınca uyanıyor mu bi saat sonra falan yani benimki niye uyanıyor anlamıyorum ya şöyle kızımı 8 bükük dokuz gibi uyutuyorum çay keyfi yapacağım diyorum ama yarım saat sonra ya da bi saat sonra uyanıyor tekrar ayağımda sallıyorum böyle vakit geçiyor
birssorumvar inci86 emiyor ama ilk zamanlardaki gibi değil sütüm az emzik niyetine emiyor keyif için daha çok
mggto inci86 uyanmaz olur mu vallahi erken de yatsa geç de yatsa sürekli emmeye uyanıyor tam bi memekolik. Dün tek uyku yaptı aşırı yoruldu erkenden uyudu yemin ederim en az 10 kere uyandı saydım. İki uyku yapıp geç yattığında da en az kalkmasa 3 saatte bir uyanıyor
inci86 birssorumvar aynen benimki de öyle emzik gibi kullanıyor ve hiç rahat bırakmıyor gündüzleri de sürekli memede
mggto inci86 Emmeyi kesince diyorlar. 1 yaş kontrolünde doktorumuz gündüz emsin ama gece beslenmesini keselim büyüme ve gelişimi için gece kesintisiz uykuya ihtiyacı var demişti ama başaramadım deniyorum deniyorum olmuyor kriz çıkıyor… süt dişlerinde çürümelere de sebep oluyormuş gece emmeleri. Napacağız bilmiyorum ki
inci86 mggto ya bende kesmek istiyorum ama tekrar nasıl uykuya daldıracağım onu düşünüyorum sallayarak uyuyor ya da memeyle şimdi gece sallasam sürekli bu sefer benim uykum alt üst olur