nur9777 3 aydır regl olmuyorum kanda çıkmadı idrar testinde vardı. Bugün yeniden kan alındı sonuç 2 çıktı baya düşük yani hiç yok hamilelik ama bilmiyorum. Kanda ultrasonda bike gorunmeyen hamilelikker varmış sizde de oldu mu
DevosMom nur9777 beta hcgnin yükselmediği hamilelik görüp, duymadım bir yerde de okumadım. Zaten hamileliğin ana olarak anlaşıldığı şey kan testi. İdrar testleri yanıltıcı olabileceği için kan kadar hükmü yok.
Lolik nur9777 Geç döllenme olsa bi ihtimal ama 3 ayda geç döllenmede söz konusu olmaz. Bir günlük gebelik bile kanda çıkar demişti doktorum yani pek mümkün değil