Usnac1995 Kızlar normalde çok az ekran veriyordum mesela günde 2-3 kere 15 dk falan. O bile bana bir oh dedirtiyordu. 2 gündür adamlar kapatmış açılmıyor diyorum. O da diretmiyor hiç. İçim çok rahat. Şimdide tamamen sildim 😍 Bakalım ne kadar dayancaz 😂
Usnac1995 sifirekran_bolkitap Hiç sormayın. Normalde dirayetli olabilsem oğlum belki unutacak ama ben bir yerden sonra 10 dk otursun moduna giriyorum. 2.5 yaşında malum 😂
dfnshin İnterneti kapatın .net gitti diyin.ben oyke yapıyorum .tv de.çok izlerse yayın olmayan kanal buluyirum.yayın gitti. Ya da zamamlayıc ı açıyorum.hiç tartışma olmuyor.😁
Usnac1995 dfnshin Ya aslında yaparım da ben çok bunalıyorum. Hadi akıllı durdun sürpriz yapayım diyorum 10 dk izliyor o da bi soluklanıyo bende. Sonra elektrik gitti diye kapatıyorum kendide seviniyor 😂 bazen ağlıyor az daha diye ama açmıyorum . Şimdi 2 gündür benimde elimde değil ya güzel oldu