barbiee_ CuteBadesMama teşekkür ederim beyazın da yakasını sonradan sevmedim önceden kaldı sanki dantel detay ☺️
CuteBadesMama barbiee_ Aklınız siyahta kaldıysa yüksek bel kot pantolonla giyin, göğüs Cup’unu da 3-4 parmak diktirirseniz çok daha şık olur.
barbiee_ CuteBadesMama önü kurdelalı bağlamalı zaten dikim olmaz da. Yüksek bel kotla giymeyi düşünüyorum evet
CuteBadesMama barbiee_ evet pardon, formunu göründüğü gibi algıladım. Bağlama detayını söyleyince farkettim.