snds_ bende aynı süreçten geçtim kimse bana göstermedi söyledi sadece anlamadım bende. Doğduktan sonra 3. Gün sarılık olduk ilk kontrolümüzdü çocuk doktoru emziriyor musun dedi evet silikon uçla dedim baya kızdı aç göğsünü göstereyim nasıl emzireceksin dedi gösterdi sonra öncelik senin sütün olsun dedi mama takviyesi vermişti de eve geldik süt sağdım dediğim şekilde yaptım ben bi günde alıştırdım zordu ama alıştırınca çok rahat ettim