Alimeehatun Merhaba oglum 10.5 aylik babildmaya basladi ilk 5 gun bababa dedi bugunde dedede demeye başladı 10 ay 20 gunluk emekleme tutinarak kalkma siralama herşey var konusmada gec mi kaldik kelimemiz yok hala
Nrkzy Alimeehatun bence siz biraz otizm konularından etkilenmişsiniz benim oğlum 2 yaşından sonra konuşmaya başladı. Gezmediğim doktor psikiyatri kalmadı özel eğitim de aldırdım.otizm öyle kolay bir mesele değil herşeye otizm diyorlar şimdi anneler de haliyle korkuyor. Gayet normal bence yaşının hareketlerinş yapıyor
Nrkzy Alimeehatun bence sosyal medyaya fazla aldırmayın böyle hasta olursunuz biraz rahat olun .ben çok takıldım çok yıprandım saçlarım bembeyaz . Doktor benim kaygımı anladı kapıdan girer girmez neyi merak ettiğinizi biliyorum ama korktuğunuz şey değil demişti sosyal medyadanda uzak durun dedi
DevosMom Alimeehatun hayır normal. Bebeklerin 1 yaşta ortalama 2 net kelimesinin olması yeterlidir. Fazlasını konuşanlar da var. Bebekten bebeğe değişiyor. 1 yalından sonra hala kelimesi olmazsa en foğru bilgiyi doktorunuz paylaşır.
bububuu Benim kizim 13 aylik dokuz aylikken babildadi de de de de demeye hala ayni de de babab bunlar da bilimcsizce yani doktora sordum 15 aylikken en ez 4 kelimesi olmasi lazim dedi
ferahmete Benim bebeğim 15aylik ahah babildama bile canı isterse yapar yaa lütfen bebekleri biraz rahat bırakın lütfen etkilenmeyin bu olumsuz yazı yazanlardan