ruya16 Kızlar birkaç gündür oğlum Hasta sürekli serum fizyolojik ile burnu açıyorum burnu tıkalı olduğu için ama açtığım zaman hep genizine kaçıyor Acaba bir sıkıntı olur mu korkuyorum
Birsaripapatyaannesi ruya16 Serum fizyoloji yapıp aspiratör ile çekiyor musunuz yoksa enjektör ile mi yapıyorsunuz?
uykucukoalaa ruya16 kulak iltihabı olabilirmiş çünkü o şekilde kulağa da kaciyormus hızlı oldugu için onun bı aparatı varmis isterseniz bı araştırın öyle yapın
Alaucar ruya16 yoğun bakımlarda ağır prematüre bebeklerinde ciğerlerini bile serum fizyolojik ile temşzlendiğini söylemişti doktorum korkmayın
ruya16 sadecoffeee ben yan çevirip yapıyorum ama her seferinde kaçıyo çünkü oğlum aşırı derecede ağlıyo bağırı
Birsaripapatyaannesi Kucağınıza alın başı aşağı bakacak enjektör ile bir burnundan sıkın diğerinden çıksın sırtına pat pat yapın aynısını diğer burnuna da yapın tekrar pat pat sırta
Birsaripapatyaannesi ruya16 Bununla ilgili bir kaç video izleyin benim oğlum 8 aylık ben yapıyorum sizde araştırın bi uygulayın isterseniz ve yaptıktan sonra burnunun daha açık olduğunu anlayacaksınız 😂