Kızlar bebeğim 4 ay atağını atlattı dedim şimdi 5 ay 15 günlüğüz şimdi de uykuya geçemiyo bi türlü. Sürekli sesler çıkarıyo konuşmaya çalışıyo. Gözlerinden uyku akıyo bazen gözleri kapalı uyuyo gibi ama sürekli ses halinde. 19.30da yatırıyorum 20.30da anca uyuyo o da emzik veriyorum pış pış sesi açıyorum artık cinnet halimle anca uyuyo ama çok yoruldum. 4.ay atağını atlattık oh artık kolay uyur eskisi gibi dedim şimdi de bu çıktı valla tüm günüm onu uyutmakla geçiyo gibi hissediyorum Çıldırıcam. Ne zaman düzelecek ya inanın çok yoruldum….