Kızlar kızım gripti 3 gündür ilaçlarını kullanıyoruz ama bugün daha çok kötü oldu bakgamı atamadığı için öksürüğü arttı ve çok tıkanmaya başladı tekrar doktora gittik ve ventolin verdi bize hava sadece bir kere kullandım ve kızıma yan etki etti tekrar apar topar hastaneye gittik kullanma dediler ama kızım yine sürekli öksürüyor tıkanıyor napsam geçirebilirim böyle bir durumu yaşayan var mı aranız da bilgisi olan varsa lütfen yazsın