esma1923 ozaman gecmis olsun bazı doktorlar eliyle ite ite açıyor bizimki kulak pamuguyla kenarlarından açmıştı operasyon cok basit 3-4 dakika bile sürmüyor anestezik spreyle yapılıyor zaten o konuda endişelnemeyin ama götürün en kısa sürede. Bizim oğlan doktorlardan korktugumicin cok ağladı yoksa hissetmiyorlar bile