Esra9445 evet benim çevremdede premium careden memnun olanlar vardı ama ben memnun kalmadım. Ama size bir şey diyim mi ben şuanda oğlumu geceleri bezliyorum sadece. Prima çok pahalı, zaten sadece geceleri takıyorum ucuz bir bez alayım diye düşündüm ve Migros’un bezini aldım minies o kadar memnunum ki bence bir beze hiç o kadar para vermeyin o paraya çocuğunuza başka bir şey alın sonuçta bezi atıyorsunuz gidiyor şimdiki aklım olsa asla prima almam minies alırdım bi deneyin bence primayla aynı kalite