16.ayımızdayız şu son günlerde yemek yemezlik ve gündüz 2.uykusunu kısa şekilde yapıp ağlama krizi tutuyor resmen 1 saat kesintisiz ağladı. Kan vs verdik temiz çıktı. Diş ağrısı bu gibi durumlar yapar mı? Bu şekilde başına gelen oldu mu? Resmen ağzından lokma geçmiyor sürekli halsiz mız mız ne yapacağım çok üzülüyorum evladım için