ParlaMom canım bebeğim de benim bebeğim de on aylık oldu hiç dişi yoktu sürekli sıkılıyordum işte dişi yok zaten gelişim geriden geliyor prematüre bebek olduğu için kendimi yedim bitirdim yedim bitiririm ne oldu bütün dişleri çıktı şimdi sen hiç sıkıntı yapmayın ve diş bu patlamak üzere Allah yardımcın olsun ama bunu hiç kendine takma lütfen anneler biraz rahat ol