Normalde icerde küvette yikiyorum ama artık sığmıyor banyo oturagi aldim banyoda yikiyim dedim bugün sudan çok korktu normalde çok severdi gülerdi ama çok ağladı esim de ağlatma diyor ama banyoya alışması da lazım bence geçer mi bu durum alışır mi açaba