Bebeğim 2 aylık. Geceleri uyurken kollarıyla kendini uyandırmasın diye yeleginin içine sokuyorum kollarını bir nevi yarım kundak gibi oluyo iyi uyuyor. Ama gündüzleri yapmıyorum. Gündüz çok kısa uyuyor bazen Hiç uyumuyor. Gündüzleri de mi bu şekilde yapmalıyım kafa mi karıştırmış oluyorum yoksa geceye özel bir durum olarak mi kalmalı? Tecrübeleri annişler yardım 🥰🥰🥰