Ya kendimi okadar kötü hissediyorum ki resmen bütün hayatımı etkiliyor evde terör esiyor bunun bir çözümü çaresi yokmu okadar kötü bir döneme denk geldi ki cumartesi sehir dışına kardeşime gideceğim ama kendimi çok kötü hissediyorum aşırı halsizim bir sürü işim var hiç birsey yapmak istemiyorum hersey igne gibi batıyor resmen aşırı gerginim yani hep böyle oluyordum ama artık bu durumun ya dozu arttı yada yaş ilerledikçe dayanılmaz oldu regle 1 hafta kala başlıyorum resmen kabus gibi geçiyor günlerim çok mutsuz hissediyorum goguslerim düşecek gibi ağrıyor artık menopozamı girsek 😒