9,5 aylık bebeğime asla yemek yediremiyorum ne kahvaltı ne ara öğün ne akşam yemeği hiçbir şeyi severek ve isteyerek yemiyor zorlamak gerekiyor ben de bu daha çok geri teper diye yapmıyorum ama sadece mama ile besleniyor neredeyse öyle olunca da nasıl aşarım bu durumu