Kızlar şimdi şöyle. Ben memurum tayinim çıktı diyelim il dışına. Eşim gardiyan eşimin benim yanıma gelebilmesi için eş durumu tayini zamanları var. Bu eş durumu tayini zamanında ben doğum izninde olsam sorun olur mu yoksa çalışıyor görünmem mi lazım. Umarım anlatabilmişimdir..???
Bir de memuriyetde tayin süreci nasıl oluyor ilk tayinimi yazıcam dilekçe vererek..