derici 2. Ay aşısı biraz zor bir aşı. Ateşi,huzursuzluğu olabilir. Aşının yapıldığı ilk gün genelde uyku halinde oluyorlar,biz eve geldiğimiz de oğlum 3-4 saat hiç uyanmadan uyumuştu. Daha sonrasında birkaç gün huysuzluğu ve hafif ateşi oldu. Ateşi olursa 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz. Aşıya gitmeden yıkayın çünkü aşıdan sonra 3-4 gün yıkanmasına izin vermiyorlar. Her ihtimale karşı ateş ölçeriniz ve ateş düşürücünüz bulunsun elinizde yoksa diye söylüyorum ateşi olmayadabilir,aşı olduğu gün de mümkün oldukça ince giydirin üzerini.