duactn Merhabalar analık iznim bitti , 30 una kadar rapor aldım. Sonrası zaten seminer haftasına denk geliyor , semineri alıp sonra tekrar rapor alsam sıkıntı olur mu ? sonrasında ücretsiz izne ayrılacağım .