Merhaba hanımlar 🌸
2 yıldır bakırlı spiralim vardı fakat kanamamı 10-12 güne çıkarmıştı ve çok sancılı adet yaşıyordum, sonrasın da buna ilişki sonrası pembe lekelenmeler de eklendi ve bugün doktora gittim doktor bana spiralin rahmimi tahrip ettiğini, zarar verdiğini ve yumurtalıklarım da bir sürü kistlere sebep olduğunu söyledi. Bir an önce çıkarttırmalısın spirali ve zaten spiral çok zararlı bir yöntem ben düşmanım olsa ona bile takmam bu aleti dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ? Yani bu 2 yıl içerisinde sürekli kontrollere gittim ama ilk defa böyle şeyler duydum