Rumuz_13 Kızlar katı ağırlıklı beslendiğinde( yemekte ekmekte oluyor çorba dahil olsa) kabız olmaması için kayısı falan dışında her öğün sonrası 2 tatlı kaşığı zeytin yağı versem zararı olur mu
_YanakReisinAnnesii Rumuz_13 hayır bir zararı olmaz zeytinyağının,biz bu süreçte dulcosoftta kullandık kakasının yumuşak olması için çocuk doktoruna sorarak tabiki.
DarkSwan Rumuz_13 İyi akşamlar, tuvalet eğitiminiz nasıl ilerliyor? Sizin bir kaç postunuzu gördüm sormak istedim. Bizde iki gündür bıraktık bezi, alışır mı?