tgcgnydn Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu almıştım. İzne çıktım raporu güncellemeye gerek var mı? Bilgisi olan yazarsa sevinirim
Deletedmom192 tgcgnydn calısabılır aldınız haftanıza kadar calıstınız . Sımdı calısamaz alıp verceeksınız kuruma