birprens_birprenses prenseskus ben aldım beden sorunu var maalesef L giyiyorum normalde aldım küçük geldi XL aldım o bile küçük geldi ama olsa çok güzel bir korse yokmuş hissi var
kurum prenseskus ben aldım 20 gün oldu hem tayt hem korse almıştım bedenimi söyledim tam geldi önce olmaz gibi duruyor ama bir kaç kez giyince gayet iyi oluyor ürünleri memnunum
prenseskus birprens_birprenses iki tane yanlış almışım Birini iptal ettirmek istedim Ettim dedi ama bildirim falan gelemdi keşke önce sorsam öyle alsaymisim burda bende l aldım ins küçük gelmez🤣🤣🤣
birprens_birprenses prenseskus inşallah beden olan küçük yapılıyor sanırım olmayınca nortex tayt kullanıyorum
birprens_birprenses prenseskus gayet güzel sadece zayıfladıkça beden değiştirmek gerekiyor günlük hayatımda da kullanıyorum çok memnunum