Merhaba kızlar bişey danışmak istiyorum benim bir komşum var kızı 2 yaşında oğlum 1 yaş 9 aylık hemen hemen aynı yaştalar komşum evden çıkınca beni çağırır çoçukları gezdiririz ve kızı oğlumun oyuncağını elinden alır oğlum tepki vermez oğlum onun oyuncağına elini atmadan ağlar oğlumu iter ve hayır dokunma der bu da birez zoruma gidiyor oğlum kaç defa iti bişey diyemedim bügün zoruma giti kadın da oğlum parktaydık oğlum kafasını tahtaya vurup kaydırıyordu baktım kadın üst üste güldü ben onun kızı bişey olunca ay acıdım yada ne bilim tepki veririm abartıyormuyum oğlum üzülüp korkup sarılıyor büna