esraeylul30
Bende 4 ay kadar kullandım çok kabız oluyordu ıkınırken kızarıp ağlıyordu doktorun tavsiyesiyle mamayı değiştirdik.
Hipp iyi bir mama bende en çok önerilenlerden olduğu için almıştım ama Her mama her çocuğa iyi gelmiyor maalesef bizde böyle bir tecrübe yaşamıştık