nurselgn Normal Doğum Yapalı 2 .5 Ay Oldu Ve Hayla Karın Bölgemde Acı Ve Ağrı Hissediyorum Benimle Aynı Durumda Olan Var Mı Acaba ?
nnoktaa nurselgn 14 ay önce normal doğum yaptım. Karın bölgemde hiç ağrı ya da acı hissetmedim. Bence bir kadın doğum doktoruna görünmenizde fayda var.
Gultepes35 nurselgn bende karnımda hiç acı ve ağrı hissetmemiştim. Her zaman mı vardı yoksa yeni mi başladı ağrınız? Bence de bi uzmana görünseniz daha doğru olur 🙏🏽