Mnli Allah bağışlasın .. bala alerjisi yok her gün nerdeyse bir tatlı kaşığı bal yer ..şeker yerinde bal veriom … . Verdim bugün sabah kahvaltıdan sonra tok karnına … Sizlere güvenerek Yarım ölçek verdim nolur ne olmaz diye .. . Şurup Tan sonra Bir satte birşey vermedim su yemek .. boğazında kaldı baya bende içtim boğazım açıyordu benim boğazımı geçirdi yarım ölçekte… Oğlumda suriptan iki saat SONRA biraz oksurttu ve sonrada affedersiniz balgamı ağzından çıkardı tükererek attı ..