hrbrk
Ben joie almıştım çok fonksiyonlu olanlardan. Arka kısmı yatanlardan
2 yaşında hala kullanıyor ama o kadar paraya gerek var mıydı zannetmiyorum
Klasik restauranttaki mama sandalyelerinde daha çok oturuyor hala benimki bir de kaba ve gereksiz büyük yer kaplıyor