rmysa09 Kızlar 9 buçuk aylık bebeğim var dünden beri ateşli halsiz sürekli uyuyo ne versem yese kusuyo asla bişeyi kabul etmiyo ateşi iniyo geri yükseliyo doktor ilaç verdi sâdece nasıl atlata biliriz
Merhaba05 rmysa09 nesi varmış ne ilacı verdi biraz detay verseniz. Kusma ve ateşin bi çok sebebi olabilir çünkü
rmysa09 Merhaba05 bişe demedi bende ona sinir oldum grip dedi iğne vurdu calpol verdi yolladı 😢 dünden beri böyle ateşleniyor halsiz yazık