Gece 4 de midemden sırtıma vuran bir ağrıyla uyandım 1 saat dayanabildim ağrıya ve 5 de acile gittik bir sürü tetkik yapıldı kan idrar temiz dendi tomografide safra kesemde bir kaç taş olduğunu öğrendim şuan çok şükür ağrım geçti haftaya genel cerrahiye gidicem tekrar ultrason çekilecekmiş ona göre ya ilaç tedavisi yada ameliyat dedi doktor varmi aynı durumda olan bu arada oruc tutabilir miyiz ona bir sakıncası olurmu ben tekrar o ağrıyı yasamak istemiyorum çok çok kötüydü öldüm öldüm dirildim resmen