Merhaba herkese.
Kızım 3 yaşına gircek yakında. Geçen yaz kızıma kahkül kestirmiştik çokta yakıştı. Ben saçına çok önem verdiğim için hani kuaförüne götürüp orda düzelttiriyordum uzadıkca felan.
Kızımı bir kaç gün önce dedesi götürdü abimgile bende birşeyler hazırlicaktım. Ben bakarım dedi Babam götürdü. Abiminde 7 yaşında kızı var benim kızım onun masasına çıkmış makasını bulmuş güzelce kahkülünün ortasını kökten kesmiş. Ben bunu duyunca kendime hakim olamadım üzüldüm ağladım sinirlendim makasın orda ne işi var hadi başka yerine birşey yapsaydı dedim. Ve gerçekten saçınada okadar üzüldüm ki çok kötü kesmiş ve tam görünen yerde. Okula giderken toparlamaya çalışıyorum ama yok belli oluyor ve daha çok üzülüyorum. Benim evde makaslarım hep ustalaşmayacağı yerde.
Bu sene görümcemin nişanı var yaza 3 ay kaldı ve ozamana kadar eski haline gelirmi onuda bilmiyorum :( napcam nasıl uzicak bilmiyorum.
Önerileriniz varmı saçının hızlı uzaması için?