Bebeğim 7 aylık nerdeyse. Gece uykusuna yatağında geçebiliyorken gündüzleri uzun süre kucağımda sallayarak uyutabiliyorum. Eskiden gündüz memede uyurdu şimdi memede emmiyor bile illa kalkıp oturup etrafına bakınıyor. Sütümü sağarak veriyorum hatta. Büyüdükçe artık kilosu artıyor çok ağırlaşıyor. Ayakta da sallanmayı sevmiyor pek denemedim, alışmadı. Siz nasıl uyutuyorsunuz kollarım sırtım kopuyor artık