Gncmtl Mrb güzel anneler sizinde sarı yazma sarılığa iyi gelir adeti var mı acaba yoksa inanmaz mısınız böyle şeylere?
hazale966 Gncmtl öyle diyorlar evet ama ben ve annem bebegim dogdugunda hiç sarı eşarp fln koymadık öyle annemde gerek yok fln dedi cok sükür sarılıkta olmadı jdjdj ama bir tanıdıgım dogar dogmaz eşarp koydu sarılığı vardı bebeğin🤣
goldengate Gncmtl bizde var ama kabul etmedim sari ortuyu yoksa ortceklerdi,beyaz orttuler onudaa kaldirdim,adet falan istemiyorum
Gncmtl hazale966 ya sorma bende inanmıyorum ama zorla iyi geldiğine inanıyorlar bebeğime ilklerde tam süt veremediğim için sarılık oldu ışın tedavisi gördük… eşime göre sarı yazma takmadığım için ben hasta etmişim çocuğu 🥴🥴çok takmıyorum ama işte…