Merhaba herkese son bir haftadır tansiyonum çok düşük 7/4 8/5 bu civarda.. Benim yaşantımi etkilemeye başladı açıkçası.. Başım dönüyor kafamı yere eğdigimde başım kopacak gibi oluyor resmen🙂 halsizlik var uykum oluyor… Limonu salatada yerim limon tüketmem bu kadar tansiyon düşüklüğüne sebep olur mu ..bu arada 1 haftadır bıraktım limon da yemiyorum dönem dönem böyle oluyordum…Ama hamileliklerimde çok düşüktü.tansiyonum (hamilelik yok bu arada) sizlerin de başına geldi mi aranızda sağlıkçı olanlar vardır illaki yorumlarınızı bekliyorum