Selamlar,
6.5 aylık erkek bebeğim ile evde akşama kadar yalnızız sadece meme ihityacı olduğunda yüzüme bakıyor resmen, sesleniyorum, konuşuyorum yok yüzüme bakmıyor, gözgöze gelmek bile istemiyor çoğunlukla. Zorla karşısına geçip çok yüksek tondan bişeyler anlatıp şarkı söyleyip bir kaç gülücük koparabiliyorum. Babası ile öyle değil kapıdan girer girmez yada sesini duysa hemen ona yöneliyor yüzünde güller açıyor. Yada dışarda 5 metreden insanlarla gözgöze gelip gülücükler atıyor. Beni resmen görmezden ve duymazdan geliyor. Gözü aslında bir taraftan bende, elime birşey aldığım anda yanında bitip o şeyi incelemek istiyor yada odadan ayrılsam hemen sürünerek peşime gelmeye çalşıyor. Var mı benzer durum yaşayan çok toksik bir ilişkimiz var gibi geliyor şu an 🥹