ruhpastasi Merhaba bayanlar, kızım beni emmeyi 6 aylikken bıraktı, şuan 16 aylik ve bu zamana kadar asla agzina bile sürmedim. Hala kontrol amaçlı göğsümün ucunu sıktığımda süt geliyor. 10 ay geçmiş sizce hala gitmemesi garip degilmi? Ne yapmam lazım??
canparcam123 ruhpastasi yeğenim de sizin gibiydi doğum doktoruna gitti orda bir hap veriliyor kesiyor en kısa sürede.
EsZe ruhpastasi sorunuzun cevabını bilmiyorum ama eğer cevap vermek isterseniz, merak ettiğim için soruyorum. Neden sağıp vermediniz 6 aylıktan sonra? Benim hormonal sebeplerden hiç sütüm gelmediği için merak ettim kusura bakmayın 🤗
Elifbebek Fizyolojik bir durum 2 yaşında çocuğun olsa bile olur bu durum emzirmeye baslasan gelir tekrar sut arz talep meselesi derler 😌
ruhpastasi Anita arkadasim siz yaziyi okumadan neden yaziyorsunuz anlamıyorum ki demisimki meme reddi 6 ayda birakmis cocuk zaten kendisi red etmis bende mama verdigim icin bıraktım suan cocugu nasil emzireyim
ruhpastasi Munisee 1 sene gecmis neyini sagip vereyim şakır sakir sut akmiyor ki sadece sıktığımda geliyor dedim yalniz
ruhpastasi EsZe mememi reddetti zaten ilk zamanlarda tutmamisti sagip vermistim sutumse sagdigimda cok gelmiyodu ve cocugu besliyecek derecede sütum yoktu sagdigimda cok az geliyordu mama takviyesi yapıyordum zaten
ruhpastasi Guzel arkadaslarim yanlis anladiniz sanirim kizim 6 aydan sonra bıraktı sütumde pek iyi degildi zaten mama kullanıyorduk 6 aydan sonra birakan çocuğa 1 sene sonra sut mu sagup vereyim, ilac kullanıyorum bisey oluyor ediyor artik normal hayattayim emzirdigim hayatimda değilim. Yani suan sagip vermem zaten imkansız 1 sene geçmiş
canparcam123 ruhpastasi evet kadın doğuma gitti ilacın adı sanırım dostinex ti ona rağmen kesilmese genel cerahi ye gitmesini söyledi yoksa kitle olabilirmiş.
ruhpastasi canparcam123 ya evet bende oyle şeylerden korkuyorum en iyisi bi doktora gitmek cok saolun
Dgzm ruhpastasi ablamın ikinci sınıfa giden oğlu var ve hala sıktıgında geliyor bir ara ilaç kullanmıştı kesilmişti ama tekrar başladı aynı sorun ve bebegini sadece 3 ay emzirebildi öyle bol bol bı sutude yoktu.