yakisiklinin_annesi Ya bu mankanlerin üstündeki gecelikler çok güzel duruyor yani göğüs kısmı sütyen var gibi duruyor bunun için ne takıyorlar ne yapıyorlar acaba
tralicem yakisiklinin_annesi Fantezi geçelik giymeye hasret kaldım vallah 🤣 süt dolu gögüs ve süt sonrası sarkıyor pamuk gibi oldu😒
bebitonunannesi_ yakisiklinin_annesi bizde ırsi bekarkende baya sarkıktı şu anda da emzirme sürecinden geçtiğim için sarkık, sanırım o mankenlerinki silikon yoksa nasıl öyle dik
yakisiklinin_annesi ikiKudurukAnnesi hepsi mi ya gecelik alıyorum bu yapışkanlı kaldırma seylerinden de aldım ama altta tam hoş durmuyor acaba bende mi hata var yanlış mı kullaniyorum diye sorguluyorum
yakisiklinin_annesi Huma_kus34 https://ty.gl/il97dhpwp6thx mesela bu bir örnek ne takıyorlar ki böyle duruyor
Huma_kus34 yakisiklinin_annesi silkon oluyo genelde onlarda bu Arada bu gecelıgı bnde fav eklemısım güzel 🩷
rachelgreen_ yakisiklinin_annesi göğüs dik olunca bir de destekli olunca giyilen şey böyle duruyor, nerden biliyorsun diye sormayın bekarlığımdan biliyorum artık bende de olmuyor o hdjdjf
lapsekiliTayfur yakisiklinin_annesi aslında durur ya bekarken aşırı güzeldi benimkiler hamileyken öyle doğumdan sonra kısa bir süre emzirdim ben gazla emmedi kızım sonra çok zayıfladım kayboldu memeler kilo alınca cidden eski haline döndü çok şükür aşırı derece de kafaya takmıştım ben
Huma_kus34 yakisiklinin_annesi ben emzırdım ama hep sütyen taktım sarkamadı çok şükür belimde ince ay guzel olur bacaklarım kalın sevmıyorum 😖
yakisiklinin_annesi ikiKudurukAnnesi ya çok güzel de giyince böyle durmuyor çok rahatsız ediyor beni ya ne takılır ne yapılırsa böyle durur acaba
rachelgreen_ yakisiklinin_annesi kız valla sarktıktan sonra ameliyattan başka bir yolu yok bence. Şimdi toparlayıcı giydiğimde bile öyle durmuyor çünkü sarkık yani yapacak bir şey yokk😔😔
ikiKudurukAnnesi yakisiklinin_annesi bu alttan destekli aslında kötü durmaz bence malesef emzirmeden sonra gögüsler sarkıyor yani yapacak bir şey yok
tralicem yakisiklinin_annesi Benim kuzenim ameliyat oldu baya toparladı dikleşti ama o acıyı çekmeye değer mi bilmiyorum ve çok dikiş izi belli oluyor o beni rahatsız etmişti
papatyagibi Büyük göğüs yüzünden bekarken bile giyemezdim şimdi birde sarkıklar hiç olmuyor 😂 Yani dik olmuyor