eslmhsyn Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık olacak ama şimdiden ilk adım ayakkabısı alayım istiyorum hem bayramlık olur. Sizler hangi marka önerirsiniz daha çok dışarı da değil de içeri de giysin istiyorum. 🤗
Yigit_Yagiz_Moms eslmhsyn ben nıke aldım çok memnunum. Yürümeden önce almıştım şimdi yeni yeni yürüyor giydiriyorum
yagmure17 eslmhsyn Uzmanlar bebekler tam anlamıyla yürümeye başlamadan önce ayakkabı kullanımını önermiyor bilginiz olsun ama bayramda süsü olsun isterseniz kağıt gibi tabanı olan ayakkabılardan alabilirsiniz siz bilirsiniz tabi
bahardg eslmhsyn bende araştırmadayım ayakları tombul hepsi olmuyo şaşırdım panço’nun var şu an güzel ama değiştirmem lazım vicco ya filan baktım karar veremedim başka güzel markalar varmıdır acaba diye
Yigit_Yagiz_Moms hhilaal şu an 15 aylık ayakkabıda 21 numara yürürken sıkıntı yaşamıyor gayet esnek bir ayakkabı