Bebeğim 3 ay 10 günlük.surekli Miz Miz ve ağlıyor.uyudugu zaman sakin oluyor uyandimi ağlıyor surekli ta ki uyuyana kadar.surekli kucakda.kucagimda sakin olsa yine razıyim.yine ağlıyo.doktor bir şeyi yok diyor.guzel anneler lütfen yardımci olun ne yapayimda bebeğim sakin olsun.arkadasimin bebeği bebeğimle ayni aydalar.surekli sağa sola bakiniyor kendi uykuya daliyor.benmkiiiiiiiiii aman Allah kıyameti kopariyor.