Deletedmom_215 nurtenaslan 10 aylıkken bilinçli şekilde babasına baba diyordu 12. Ayinda anne demeye başladı 🥹
atarepla Benimki 7 aylık ve anne diyor. Herkes bilinçsiz diyordur diyor ama bence bilinçli. Onu beşiğinde tek bıraktığımda annnnne diyor mesela ben de yanına gidince gülüyor hemen. Gayet beni çağırmak için söylüyor :)
minikpanda73 atarepla bunu benim oğlum 4 aylıktan beri diyor özellikle açıktığında ve uykusu geldiğinde şuan yaklaşık 7 aylık Bende hep bilinçsiz olduğunu düşündüm Bilinçli diyor olabilir mi🤔
hazale966 nurtenaslan 11 aylık bilinçli söylüyor anne de dee diyo🤣🤣🤣 yada gece uyanında anne diyo fln eşimde baba dedirt diyor ksjskdkd. Babıldamayı saymıyorum bu arada daha ufakken babababa diyodurdu dedede diyordu
EcrinMelek1- @nurtenaslan 16 aylıkken bilinçsiz anne dedi bilinçli olarak 17 aylıkken ilk bana anne dedi 🥰 şimdi susmuyor 🤦🤣 28 aylık
minikelanur nurtenaslan kızımm 5 aylıkken net bir şekilde anne anne diyordu babası o kadar uğraştı baba dedirtmek için 2 güne baba demeye başladı 😂
kahvekokusuu nurtenaslan ilk önce anniiii dedi çok erken söyledi daha 6 aylıktı bilinçsiz söyledi saniyordum ama baya baya yanindan uzaklaşınca anniii diye çağırıyordu 🥰 zaten baya erken konuştu