Mused üzerinden zaman geçmiş ama postu görünce yazmak istedim. Adet ne zaman oldunuz çıkarttıktan sonra. Bende spiralimi çıkarttım kaydığı için çıkarttırmak zorunda kaldım ama adetim 1 hafta geçti hala adet olamadım. Kaydığı için gebelik mi var acaba diye korkuya düştüm. 3 gün önce test yaptım negatif çıktı tekrar bi test yapicam